Als nieuwe partners haal je het beste in elkaar naar boven. En dat geldt ook voor Karmac Facilitair en M&R: samen gaan ze verder als KarmacM&R. De fusie was hét moment om de website een flinke opfrisser te geven. Voor henzelf én voor hun klanten!
Twee vliegen in een klap
MixCom Online gaf zowel de voor- als achterkant van karmacmr.nl een flinke upgrade. Grote wens van de klant was om sneller -en handiger- in het nieuwe CMS te kunnen werken. En dus zetten wij de website om naar WordPress. Met -let op- met behoud van design en structuur van de bestaande site. Dat maakte deze opdracht even een tikkie ingewikkelder. Precies waar we van houden.
Why change a winning team?
De look en feel van de site was goed. En ook de structuur klopte. Maar, net als wanneer je gaat samenwonen, start je samen iets nieuws. En dus gaven we de website een subtiele opfrisser in kleur én het logo een twist. Wat al goed was, maakten we perfect.
Betere service, hogere conversie
Dan de laatste vraag: hoe maak je van je bezoeker een klant? Precies, door hem of haar bij de hand te nemen. En dus haalden we de CTA’s sterker naar voren. Een offerte aanvragen was nog nooit zo makkelijk. En komt de bezoeker er niet uit? Dan is een vraag zo gesteld via de nieuwe chatfunctie die we ontwikkelden.
Het resultaat
Dat mag er zijn. We perfectioneerden dat wat goed was. Gaven het design een frisse wind. En ontwikkelden een website dat elke dag weer doet wat de klant graag wil. Alle ingrediënten voor een ‘nog lang en gelukkig’.
Sparren?
Meer weten over onze creativiteit en technische kennis? Neem dan contact op met Jörgen Korthagen.