Ga je op vakantie, dan is er voor de kids niets leukers dan een eigen doe-boek. En daar speelden wij samen met Colgate-Palmolive op in. Voor een grote actie van Colgate-Palmolive ontwikkelden wij de landingspagina’s, advertenties en … een zomervakantie doe-boek. Bij alle winkels van Kruidvat Nederland werd dit boek uitgedeeld aan mensen die twee Colgate-Palmolive producten kochten.
Van begin tot eind zijn wij betrokken geweest bij de ontwikkeling van het doe-boek: van het onderzoeken en visualiseren van mogelijke activiteiten tot het daadwerkelijke design en de implementatie van actiematerialen op de winkelvloer. Het ontwerpen alleen was al een feestje!
Creatief en educatief
Het Zomervakantie doe-boek zit boordevol puzzels, kleurplaten en stickervellen. Naast de spelletjes-elementen is er ook een educatieve touch toegevoegd in de vorm van poets- en wasinstructies. Extra leuk: onze Belgische zuiderburen konden ook van deze gave actie profiteren.
Van A tot Z
Naast het Zomervakantie doe-boek en de winkelmaterialen, verzorgden we ook het ontwerp van de landingspagina’s, de advertenties en de beelden voor social media, waarmee de actie wordt gepromoot. In totaal namen 150 duizend mensen in Nederland en 35 duizend mensen in België het doe-boek mee op vakantie.
Sparren?
Meer weten over onze creativiteit en technische kennis? Bel of mail ons.