Ineens kon je er niet meer omheen: de campagne van de nieuwe Colgate Total tandpasta’s met nieuwe formule. Elke retailer in Nederland had een actie instore en online met dit 5-sterren mondverzorgingsproduct. Ook was de kans groot dat je thuis al een gerichte huis-aan-huis samplingactie had gekregen.
In de nieuwe Colgate Total campagne speelde MixCom Design een grote rol. We verzorgden de realisatie van alle campagnematerialen; van design tot productie. Zo ontwikkelden we onder andere een reeks uitingen op de winkelvloer, via de communicatiemiddelen bij Albert Heijn, Deka, Dirk, Etos, Jumbo, Kruidvat en Trekpleister. Ellen Hoog, oud-hockeyinternational, werd op verschillende manieren in de nieuwe lijn van Colgate Total tandpasta gepromoot.
Displays en vloerstickers
MixCom Design paste de herkenbare Colgate-stijl toe met maatwerkontwerpen op onder andere displays, wobblers, topkaarten, clipstrips en vloerstickers bij de diverse retailers. Uiteraard ondersteund met de juiste online materialen. Buiten de retail-acties werden diverse advertenties en flyers in dezelfde lijn ontwikkeld om huis-aan-huis-promotie en -sampling te ondersteunen. Het was even alle hens aan dek voor deze campagne op de studio van MixCom Design, maar dat mag je bij een Total Campagne ook wel verwachten!
Sparren?
Meer weten over onze creativiteit en technische kennis? Bel of mail ons.