Heb je ein-de-lijk je diploma in de pocket, loop je tegen het volgende obstakel aan: het kiezen van een studie. En ja, het liefste schrijf je je meteen in bij de juiste studie. Maar er zijn er zoveel … Voor alle aankomende studenten van Windesheim, verzorgden wij de restyling van de Oriëntatiegidsen.
In een fris en modern jasje
De gids is getransformeerd naar een 52-pagina’s tellend fris en modern Studiekeuze-magazine en biedt middelbare schoolverlaters (en hun ouders) veel informatie over het aanbod aan interessante studies met praktijkvoorbeelden van andere Windesheim-studenten.
Vloggers inzetten
Een studiegids interessant maken voor pubers is nog een hele opgave. Opsommen welke vakken je krijgt en wanneer de tentamens zijn; daar zit niemand op te wachten. Maar vloggers en snappers die je wegwijs maken binnen de hogeschool? Leuk! En dus hebben we hen gebruikt als rode draad in het magazine. Hoe hebben zij zaken geregeld? Waarom hebben zij bepaalde keuzes gemaakt? En wat is hun doel? Daarbij zijn deze studenten ook met filmpjes online te volgen.
Twee versies
De nieuwe versie is luchtiger en speelser dan de voorgaande edities en nodigt uit om te lezen. Binnen deze nieuwe stijl is nog steeds het Windesheim-gevoel zichtbaar. Omdat Windesheim vestigingen in Zwolle en Almere heeft, met ieder zijn eigen doelgroep en studieaanbod, zijn er twee verschillende magazines gemaakt. Met als eindresultaat twee magazines die aankomende studenten laten popelen om te starten met hun studie.
Sparren?
Meer weten over onze creativiteit en technische kennis? Bel of mail ons.