Jaarbrochures komen en gaan - en heel vaak gaan ze naar een la om er nooit meer uit te komen. Hoe zorg je dat die van jou er een wordt die ook echt geraadpleegd wordt? De jaarbrochure die MixCom Design ontwikkelde voor Fiscount 2018 is een voorbeeld van een jaarbrochure die wat toevoegt. HIj is makkelijk te raadplegen en springt eruit qua design en techniek. De brochure is interactief, responsive en meetbaar.
Fiscount is een kennis- en adviescentrum voor de accountancybranche. MixCom Design ontwikkelde voor Fiscount al eerder een nieuwe stijl voor de Eindejaarsactualiteiten en Najaarsbrochure van Fiscount. Die stijl werd in in deze jaarbrochure doorgetrokken voor een herkenbare branding.
Aangepast op de lezer
Nog belangrijker is dat er is gekozen voor een digitale, interactieve brochure waarin het totaalaanbod aan diensten en producten wordt getoond. Vanuit de interactieve inhoudsopgave klikt de lezer eenvoudig door naar het onderdeel van zijn keuze. Vervolgens kan diegene in één klik door naar de website van Fiscount voor meer informatie of om zich in te schrijven of te bestellen. Naast de jaarbrochure is er ook een overzicht per maand ontwikkeld.
Sparren?
Meer weten over onze creativiteit en technische kennis? Bel of mail ons.