Het is niet eenvoudig om in print en online dezelfde boodschap over te brengen als in een tv-commercial. Maar geen uitdaging is ons te groot en dus leverden we aan A.Vogel gave print- en online uitingen. Een kolfje naar de hand van ons creatieve team.
Waar je op televisie in meerdere beelden een duidelijk visueel verhaal van probleem naar oplossing kunt brengen, kan dit in print maar in één beeld of frame. Daarnaast heb je bij print en online ook nog eens te maken met veel verschillende uitvoeringen en formaten. Hoe pak je dat dan aan?
Ontwikkeld en getest
In nauwe samenwerking met A.Vogel hebben we hun nieuwe tv-campagne doorvertaald naar alle print- en online uitingen. Dat start met het ontwikkelen én testen van alle mogelijke opties en uitvoeringen. En om een maximaal resultaat te behalen, is een goede samenwerking met de klant essentieel. Deze betrokken we dan ook volledig in het proces.
Nieuw Brand Design Manual
Om alle communicatie-uitingen consequent te ontwikkelen, zijn de voorbeelden en richtlijnen vastgelegd in een nieuw Brand Design Manual voor A.Vogel. Deze BDM biedt handvatten voor de correcte toepassing van boodschap, visuele elementen en merkelementen. Van algemene merk- & stijlelementen tot diverse advertentievarianten (consument en account), POS-materiaal (displays, schap- en etalagemateriaal) en digitale toepassingen.
De kennis en ervaring van MixCom op het gebied van design, merk, markt en technische uitvoerbaarheid kwamen hier goed tot zijn recht. Op basis hiervan kon de TV-campagne succesvol worden doorvertaald naar print en online.
Sparren?
Meer weten over onze creativiteit en technische kennis? Bel of mail ons.