De basis is een aantrekkelijke en verzorgde stand met informatie over een product of dienst. Maar val je daarmee op? Nee, een verzorgde stand is niet voldoende. Wat een succesvolle bijdrage kan leveren aan contactmomenten en een langer bezoek van je stand is een opvallende actie. En dat kan ook met een beperkt budget; een beursdeelname brengt al genoeg kosten met zich mee, toch?
Zo ontwikkelden wij afgelopen maand voor Colgate Professional Oral Care een custom-made spel voor op ‘De Vakbeurs Mondhygiëne 2019’. Dit spel was een aanvullend onderdeel op de reeds eerder ontwikkelde stand. Het doel: een opvallende activiteit neerzetten zonder afbreuk te doen aan de professionele uitstraling van de Colgate Professional Oral Care merken en stand.
De vakprofessionals die de beurs bezochten konden meedoen aan het spel Gooi je mond gezond!, waarbij een dartbord in de vorm van een mond en van zelfklevend materiaal je uitdagend toelachte. De dartballen, branded rode loper, scorebord en informatiemateriaal waren allemaal op elkaar afgestemd en hadden de juiste stopping power. Er was voldoende ruimte om de basisstand goed tot zijn recht te laten komen. Maar liefst 67% van de bezoekers heeft de stand daadwerkelijk bezocht!
Is jouw merk of product ook toe aan een doeltreffende creatie? Neem dan contact op met Jörgen Korthagen op nummer 06 – 526 357 32 of per e-mail via jkorthagen@mixcom.nl.