AHV International groeit! Deze internationale marktleider op het gebied van diergezondheid was dan ook dringend aan een nieuwe website toe. Tijd voor een sterk staaltje webdesign voor een optimaal gebruikersgemak. In Nederland en vér daarbuiten.
Deze opdracht was toch wel het schoolvoorbeeld van een soepel één-tweetje met de klant. AHV leverde het design, wij maakten het werkelijkheid. In onze eigen WordPress-configuratie bouwden we het ontwerp om tot een slimme ‘futureproof’ website.
Wat deden we?
We ontwikkelden een website met een sterk internationaal karakter. Een grote wens van onze klant. En dus maakten we de site beschikbaar in het Nederlands, Duits, Engels, Frans en zelfs in het Kroatisch. Dat was één. Een tweede grote wens was een subliem gebruikersgemak voor de bezoeker. Die moet eenvoudig de juiste adviseur kunnen vinden, bij hem of haar om de hoek. Ook als die ergens diep in Kroatië ligt. Door de slimme inzet van filters is dat nu een fluitje van een cent.
Klant + MixCom = topteam
Een resultaat om trots op te zijn! Door ons team, maar ook zeker door de geoliede samenwerking met onze klant. In het nauwe contact stuurden we makkelijk even bij. En moesten er knopen worden doorgehakt? Dan deden we dat samen én soepel. We love it when a plan comes together.
Het resultaat is te zien op ahvint.com
Sparren?
Meer weten over onze creativiteit en technische kennis? Neem dan contact op met Jörgen Korthagen.